Klachtenafhandeling
Het kan zijn dat je een klacht hebt over de werkwijze van de Voedselbank, over een medewerker of bijvoorbeeld een product uit je voedselpakket. In dat geval kun je een klacht indienen bij het bestuur van de Voedselbank.
Stuur een klachtbericht naar:
Stichting Voedselbank Neder-Veluwe e.o.
T.a.v. de secretaris
emailadres: vnbv.siraterces @gmail.com
In het klachtbericht moet de klacht duidelijk omschreven worden. Vermeld daarbij zo mogelijk:
* de datum en plaats van de gebeurtenis
* de naam van de medewerker
* het product.
Afhandelingstijd van klachten:
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht stuurt het bestuur een ontvangstbevestiging.
Binnen 3 weken na ontvangst van je klacht ontvang je van het bestuur een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Met jouw klacht proberen wij onze dienstverlening te verbeteren!
Industrieweg 22
6708 DR Wageningen
ofni @voedselbanknederveluwe.nl